(Aspirant)

— Lidmaatschap

Wat doen we voor onze (aspirant-leden) en voor onze leden (je bent dan aanvullend lid van de KWBN met een aantal andere voordelen).

1. We organiseren drie wandeltochten per jaar
  2. Aan 2 van deze wandeltochten kun je gratis deelnemen
  3. We organiseren op verschillende momenten in het jaar wandeltochten met een verschillende lengte.
  4. We organiseren Wandeltrainingen
  5. We organiseren ieder jaar een cursus Nordic Walking en bieden lessen  aan
  6. We ondersteunen activiteiten in het dorp vanuit het principe ‘voor het dorp, door het dorp’ door bijvoorbeeld verkeersregelaar te zijn bij de intocht van Sinterklaas, het korfbaltoernooi van Leonidas, het schoolkorfbal en het Springkussenfestival.
  7. De kosten voor  lidmaatschap zijn  laag. Voor trainingen waarbij materiaal wordt gebruikt vragen we per les een bijdrage in de kosten. Mocht je toch die lage prijs niet kunnen betalen, dan kun je een beroep doen op het Fonds Sport & Recreatie

Wat vragen we?

• We vragen leden een enthousiaste bijdrage te leveren aan de activiteiten van onze vereniging: helpen bij de organisatie van een wandeltocht als tochtcoördinator, routecontroleur, verkeersregelaar, hulp bij de inschrijving van andere deelnemers, het uitzetten van een route, inhangen en uithalen van pijlen en hulp bij de Avond4daagse enz. Doe vooral wat je leuk vindt.
  • Mocht je lid worden van de Koninklijke Wandelbond Nederland (K.W.B.N.) dan is daar een apart lidmaatschap voor nodig.